C05 CUSTOMER LIAISON
Muhammad Faris Afiq Bin Saharuddin

C05 CUSTOMER LIAISON

LEARNING OUTCOME

Hasil pembelajaran ini, pelajar boleh;

  • menerangkan kecekapan dalam inventori pejabat pengurusan.
  • menyelaras stok mengambil, menganalisis pengendalian & penggunaan inventori, dan menyediakan inventori pengurusan cadangan.
  • memastikan bahawa item tersedia apabila mereka berada diperlukan dan menjejaki inventori sedia ada dan kegunaannya.


C04 STAFF ADMINISTRATION
Norffadhillah Rofa

C04 STAFF ADMINISTRATION

LEARNING OUTCOME

Hasil dari pembelajaran ini pelajar boleh;

  • menerangkan kecekapan dalam inventori pejabat pengurusan.
  • menyelaras stok mengambil, menganalisis pengendalian & penggunaan inventori, dan menyediakan inventori pengurusan cadangan.
  • memastikan bahawa item tersedia apabila mereka berada diperlukan dan menjejaki inventori sedia ada dan kegunaannya.
  • mengekalkan inventori optimum mampu memenuhi keperluannya dan elakkan lebih daripada atau di bawah inventori itu boleh memberi kesan kepada angka kewangan di mengikut syarikat 


C01 OFFICE OPERATION COORDINATION
Muhammad Faris Afiq Bin Saharuddin

C01 OFFICE OPERATION COORDINATION


The person who is competent in this CU shall be able to maintain accuracy and quality of the office workflow. Upon

completion of this competency unit, trainees will be able to:-

 Confirm office standard operation requirements;

 Coordinate office operation activities;

 Review office operation activities;

 Coordinate office stationery and consumables stock; and

 Report office operation activities.